Laat je inspireren door koken zonder zout

ϿNGEZOUTENlekker gaat de uitdaging aan door heerlijke gerechten samen te stellen zonder het toevoegen van zout. Puur koken van zoveel mogelijk verse groenten en kruiden. De recepten zijn gezond,veelal glutenvrij door de pure en verse bereiding. Het gevolg creatief en inspirerende gerechten die rijk zijn aan vitaminen, mineralen en ook nog overheerlijk. Eenmaal gegeten en gemaakt is hopelijk overtuigend genoeg dat zout niet nodig is dan wel heel subtiel aanwezig mag zijn. Zoutloos eten wordt smaakvol eten.

Deze blog met recepten zijn bedoeld om u te inspireren en te overtuigen van de kracht van de smaak van pure en verse producten.

vrijdag 16 september 2011

Fietsenrek

Deze week haalde ik mijn dochter op van school. Al een poosje had ze een wiebeltand waar ze leuk mee kon spelen. Woensdag op school was ze weer met haar tand aan het spelen en opeens, floep... was die eruit. Breed glimlachend stond ze me op te wachten met een glimlach uit duizenden:
 
De tand ligt nu veilig opgeborgen in een tandendoos die ze zelf al had gemaakt. Ze is apetrots op haar tand.... mamma ook! Mijn kleine meiske wordt nu echt groot.

13 opmerkingen:

  1. He Jolanda,

    kleine meisjes worden snel groot hé !

    Ik schrijf je een antwoord op je breivraag in mijn reacties.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! gefeliciteerd ;-) wat een mooie glimlach!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wat zijn ze leuk hè met zo'n fietsenrekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik ben benieuwd wanneer het weer gevuld wordt, bij mijn Meiden verschilt het nogal, tussen een maand en (bijna) een jaar. Maar er is er nog steeds een gekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk he als ze zo trots zijn! Wij noemen het altijd een frietgleuf ipv fietsenrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah lief zeg!! Mijlpaal! Wij hadden dit tafereel een paar maanden geleden, bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig fietsenrek.

    Wat ik zo leuk vindt is dat ze dan vaak ook een beetje slissen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het bekende fietsenrek, maar wat een schitterende glimlach!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh, zo'n bijzonder moment! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen