Laat je inspireren door koken zonder zout

ϿNGEZOUTENlekker gaat de uitdaging aan door heerlijke gerechten samen te stellen zonder het toevoegen van zout. Puur koken van zoveel mogelijk verse groenten en kruiden. De recepten zijn gezond,veelal glutenvrij door de pure en verse bereiding. Het gevolg creatief en inspirerende gerechten die rijk zijn aan vitaminen, mineralen en ook nog overheerlijk. Eenmaal gegeten en gemaakt is hopelijk overtuigend genoeg dat zout niet nodig is dan wel heel subtiel aanwezig mag zijn. Zoutloos eten wordt smaakvol eten.

Deze blog met recepten zijn bedoeld om u te inspireren en te overtuigen van de kracht van de smaak van pure en verse producten.

vrijdag 1 juli 2011

Deze week zag ik:

Lachende Berta4

9 opmerkingen:

  1. Da's toevallig: die zag ik deze week ook nog:-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel raar, maar op onze fietsroute naar school staat ook opeens een levensgrote kunststof koe..... Is het soms de week van de koe????

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ging meteen even kijken waar je woont, want hier in Amsterdam zijn de koeien ver te zoeken :-) Of ik moet er ook eentje aan de muur hangen natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lekker kleurrijk plaatje, ik ben gek op abstracte koeien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. :), die Bertha zorgt voor een glimlach, iedere keer als je haar ziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ze is leuk bertha
    Hier in de buurt lopem vooral veel klafjes/pinken in de weilanden

    BeantwoordenVerwijderen